tirsdag den 28. februar 2012

First steps

Endelig, kommer jeg tættere og tættere på min store drøm! Ventetiden har været ulidelig, men det hele går i den rigtige retning nu.

Step 1; Acceptanceletter from Ices.

Step 2; SLEP test i Århus + resultat
Dette er efter jeg fik at vide at jeg havde bestået;-)

Step 3; Kontakt med min Area Representive/ Coordinater.
Jeg åbnede vel og mærket ikke mailen kl. 06:06 ;-)

Step 4; Kontakt med min Host Family (Helt klart det bedste trin!)

Dette var første kontakt med min nye familie;-)

Det er dog lidt usædvanligt at jeg har kontakt med min familie før jeg har snakket med Explorius/Ices, men det er stadig en helt vild følelse. Jeg begyndte at ryste over hele kroppen og det var bare helt utroligt!

Nu kan jeg bare ikke vente til jeg får mere at vide! Der er stadig rigtig meget spænding!!!;-)

Bliver en Raider på min kommende High School!:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar