onsdag den 6. juni 2012

Læseferie=eksamen=stress!

Lige nu har jeg læseferie, men det er ikke ens betydning med at jeg bare kan slappe af, desværre!
Men nu har jeg kun fire eksaminer tilbage! den første er i morgen, det er nok den jeg ser mest frem til, det er nemlig: ENGELSK EKSAMEN! oh yeah! eller det er selvfølgelig begrænset, hvor begejstret man kan være over en eksamen;-)

Heldigvis betyder det at USA hele tiden kommer en dag nærmere!!!!! uhhhhh, sommerfuglene er så småt allerede begyndt at finde deres plads i min mavse;-) hehe.

Til alle andre der også kæmper med eksaminer lige nu; Held og lykke! I skal bare huske at det vigtigste ikke er karakteren I kommer ud af døren med, men at I er tilfredse med det stykke arbejde I lige har fremlagt! :-)

Min status af resultater er lige nu:
Biologi: 10,
Læseprøve: 10,
Diktat: 10.
Så jeg er på en 10'er bølge lige nu:-) Men det er skam heller ikke dårligt!

Når ja forresten, jeg har togskinner i munden og fordi jeg skal til USA, får jeg dem af tidligere! Så 6 dage og min mund vil være næsten metalfri!:-)))))))

I må alle have en rigtig dejlig, og forhåbentlig, produktiv dag! smil herfra!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar