torsdag den 23. august 2012

Endelig en opdatering!

Okay, nu er jeg i USA! Og ja, jeg ved godt, at det er sådan ca. hundrede år siden jeg sidst har skrevet herinde! Men det er på sin vis en positiv ting eftersom jeg har haft rigtig travlt her i staterne! :-)

Jeg har valgt at jeg vil lave en billede gennemgang af hvad jeg har oplevet, da jeg tænker at det nok er mere interessant end at læse en laaaaang tekst;-)

Her er vi lige landet i Newark Airport;-)
(På billedet ses også Julie, en rigtig sød udvekslingsstudent)

Manhatten set fra New Jersey view.

Her var vi ved Strawberry Fields i Central Park:-)

H.C. Andersen + "The ugly duckling" hvor der bliver læst højt for børn en gang i mellem.

Til "Sex and the city" fans, så er dette gaden hvor Carrie(Sarah Jessica Parker) boede i serien:-)

Her var vi inde i en "Toys'R'us" hvor de havde ikke mindre end et pariserhjul inde i butikken! WHAT?

Mig på "Times Square"
Hvis man kigger godt efter kan man se den kugle de bruger til nedtælling nytårsaften.
(Over baby hovedet)

Her var vi på storskærm på "Times square", det er godt nok svært at få øje på os men oppe af ved højre hjørne:-)

"M&M's world" WUHUUU!

Yummy, stor "M&M"! ;-) Man kan se de "M&M's" jeg selv havde blandet!

Manhatten

Her var vi ude med en færge forbi bl.a. Frihedsgudinden, dette er dog mig "foran" Manhatten.

Frihedsgudinden.

Mig foran "Brooklyn bridge", jeg ved godt jeg ikke ser helt godt ud, men solen stod lige i ansigtet på mig! øv.. :-)

Sarah og mig på vores lille tur, hvor vi spiste en masse Brombær ;-)

Samt fandt lidt klammo dyr, hehe;-) Men Sarah var modig!!


Det var lige alt for nu;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar