tirsdag den 13. marts 2012

Besked fra Explorius

Så kom dagen endelig, hvor jeg fik besked fra Explorius vedrørende at jeg har fået en familie i USA! Wuhu! Jeg var stadig glad for at modtage mailen, selvom jeg har vidst i nogle uger nu at jeg er blevet en del af en amerikansk familie(-;

Men jeg tog et lille billede af den gode nyhed alligevel:

Jeg har også haft en del kontakt med min nye familie. Min nye søster, Sarah, har i forrige weekend deltaget i en Taekwondo turnering, men vandt desværre ikke)-: Jeg glæder mig dog til at se en af hendes kampe når jeg kommer derover! Ellers så går alt stille og roligt, jeg får skrevet lidt frem og tilbage med min nye mor, med opdatering på hvordan det går heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt derovre.

Status er lige nu at jeg er blevet syg og er sengeliggende, men har det forhåbentligt snart godt igen!

Vi ses(-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar