torsdag den 1. marts 2012

I got a pocketful of sunshine

I dag, har det bare været det skønneste vejr! Det var så lækkert at komme ud.
I skolen valgte vi, at gå ud for at spille fodbold, det var rart bare at nyde solen og det lækre vejr!:-)

Da jeg kom hjem fejrede jeg det med en skål brownie is, uhmmmm:-) Derefter gik jeg en tur med min dejlige vovse, jeg valgte at tage mit Canon EOS 1000D med så jeg kan øve mig lidt, her er nogle af de billeder jeg tog:

View from my room:-)
Min vovse (Diesel) nyder det, hans tunge slæber næsten mod jorden:-)
Efter mørket kommer en lys tid.
Vi besøgte Engdraget:-)
Hvor er han sød!:-) Min dejlige lille hund.
Øvede lidt fokus:-)
Shake it up!:-) Vi fandt vej til en bæk.
Der er mange flere, søde og smukke, billeder af landskabet og min vovse:-)

Jeg tror jeg vil lave et sted kun med billeder, CIAO:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar